Sunday, March 20, 2011

senyum

senyum memang menawan.ehehe
kacak luar
kacak dalam
kacak dengar sini
kalau saya senyum
awak mesti senyum skali..

ada sorg member aku cakap post kat fb n aku rasa menda ni menarik dan benar

‎0rg yg selalu ketawa
dan selalu membuat org ketawa sebenarnya bukanlah terlalu bahagia,
tetapi memendam rasa dan ingin membahagiakan diri sendiri daripada luka & derita...
dengan membuatkan org ketawa dia juga akan ketawa t
etapi di dalam hati hanya
Allah yang Maha Mengetahui...

senyum seindah suria
yang membawa cahaya
senyumlah dari hati
duniamu berseri
senyum umpama titian
dalam kehidupan
kau tersenyum
ku tersenyum
itulah impianku..
hari ni kuar ngn mat 2 eko tu p kajang sambut besday amar
sebab bajet renda an
kek sorg satu jah y aku mampu beli
hahaha
ok lah tu
ciap ada lilin agi
hihi
mantop lah
walopon secara sederhana
tapi,masih lagi kami sambut ngn gelak ketawa
hahahah

tetiba ja tym makan,coursemate aku kol
liana nama dia
ajak p panggung seni au
shahir ngn in team mai wat concert
waw!
i like
tapi,malangnya
xsempat uolss
aku kena balik n wat my line
due date dia rini
ngeng lah
loading pon lembat cam siput ajah
siput pon dh sampai kl,myline xle masuk2 gak taw
hahaha
wiley pon kena hantaq rini gak
tp,aku dh ciapkan dia on tym
hebad x?
weellll,tengok kaki lah kan.
hahaha

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space