Wednesday, March 23, 2011

merepek

hari ni memang meriah.

wonder y?hmmmmm
ntahlah..yang pasti, musim exam n study ngn kengkawan suma memang gempak dan meriah aja
haha..
walopon kompom xstudy kalo dah ramai camtu kan..
tapi atleast, kami ada kongsi2 pendapat dan idea masing2
also, kami share ilmu yang ada
ni lagi cepat kan dari study sesorang jah ari2
pastu, esok aku mula keja kat kedai potostat tuh
haha..ntah boleh ntah x.
pray for me okey..
mintak2 dipermudahkan semuanya.
tadi pon, presentation aku yang last dah berakhir...
pembentangan hubungan etnik tajuk dia makanan tradisional melayu, adakah kaum cina dan india menggemarinya..cute kan tajuk nih?hmmm..memang sesuai alh tuk aku yang suka makan nih.hahaa
pasni,memang xdak la presentation dah melainkan bila dah masuk sem baru..hak3
xsabo rasanya nak abis sem ni..
eh, pasni ada survey camp. wallah!
sure manarik punya...xkan nak lepak bilik jah kan?? bapak membazirnya tuuu
better, enjoy ngan kengkawan duluu..haha
tadi, sedang aku berjalan...
*aku berjalan, ditengah kota..
mencari teman, bukannya mudahh..
nyanyi jap wei. :D

sedang aku berjalan kat fssk tu kan, sempat jugak lah aku usya,,
bahawasanya da program derma darah kat foyer bfssk tue haaa
pastu, tetiba jah kat laluan tu aku terjumpak ngan tempat timbang berat..hua3
apalagi, dengan tanpa ragu2 nya aku pon timbang..
n thennn... teeetttt
waw!
berat aku 51 sial.
ringan tuu
sumpah aku ingat 55 kilo dah ni ha..hahha
well,i'm lucky today lah kan..haha.right?
actually kan, aku memnag macam owg xdak keja kan..
aku ngah copy movie ni dari member aku..
so, dari aku tercangak xtentu hala pagi2 buta nih, better aku wat something kan..
bosan meh..esok nak bagi balik dah xternal dia..haha
lama siot nak copy...aku dh bosan tahap cipan dah nih
adoi la..
esok dah la ada kelas kui 8. damn.
mati aku kalo xbangun esok. hadoi.
dah la kelas las worcomm aku..pasni dah xjumpak puan laila dah..
aku suka la dia..
cara dia mengajaq tu bes taw..
menarik sangat, bukan macam lecturer yang besa2 lah
mana xbesanyaa..pengalaman bapak banyak..dah 15 taon weh dia ngajaq kat ukm nih
memang hebat lah..
pastu, kena teman azie jaga kedai lak kat fssk..
pastu, jumpak abang asri lak wat prop tuk teater
pastu g libry lak, study ngan kenkawan suma
hadoii..pack gila hari aku
sampai aku xdak masa tuk diri aku ni ha
baju xbasuh2
baju nak pakai pon dah xdak taw
bilik semak mak aiii
macam bukan tempat orang lah, ni temppat beruang nih.hahhaa
lantai lak,fuiyok, lantai luaq bersih lagi..penyapu dahla xdak..mana aku nak korek la xtaww
teruk kan?kadang2, aku terpaksa gantikan katil jadi tempat tak barang2
pastu, bila nak tido, aku ubah barang2 p atas meja ka, kerusi ka...
haaa..cam tu lah life aku 2 3 menjak nih..
sucks! but i love the way u r..xmungkin aku akan suka cara orang lain..
hahah.ego bebnornye kamu ni..ego tu setinggi langit.
xpa la der, gua kan engineer, pandai2 la gua nak robohkan ego gua tu ha..
malam nanti kompom2 lah kena p latihan teater..
xpa,,duhai hati sabarlah dikau, ahad ni abis la suma ni..
kurang dah satu.teater lawan ahad ni haa
alamka, lupa lak
abah kol tym ngah nengok merong mahawangsa semalam..
lupa lah nak kol abah balik..hadoi
xkan nak kol pagi2 buta ni lak
esok ja laa aku kol
hahaha
kompom,pastikan aku kol awal2 taw!
aku orang 1st yang kol bapak aku!yeah!
insyaAllah..aku berserah padanyaa..amin..

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space