Wednesday, March 30, 2011

satu peristiwa~kosongkan bilik

crazy.thats what i feel last 2 night.
serius.i'm deadly serious.i'm not joking.
how could she do this to me.
aku bayar okey bilik aku.
suka suka hati suruh aku kosongkan bilik
hey,kau ingat kau sapa?
kau ingat kau bagos?
dah lah nak exam,carik pasal lak ngan aku
elh,setakat nak bincang masalah cinta,
apalah sangat
xnampak ke aku ngah ciapkan asemen aku ha?
ataupun,,,,kau buta?
hmmm,btw, i'm so sorry.
aku xperasan la plak kau buta
selama ni aku tengok elok ja
suruh aku blah dari bilik pukul 1 pagi.
BODOH.
dah la bukan masalah kau
bincang bilik aku pulak tu.
dasar xsedar diuntung.
hello,kalau sekadar xboypren n his new girlpren mainkan kawan kau
mall matters ok
sapa suruh dia layan?
lantak dia lah!
memang dia kawan kau.
SO WHAT?!do i care?
y nak bincang kat bilik aku pehal?
dia xdak bilik ka?
padanlah kena main.bilik pon xdak.
hampeh punya olang.
hey, slalu kau p maple malam2 tu pa kebenda?
settle la prob kau kat luaq.
apa masalahnya?
owh,demand lebih la ni?
nak bincang n buat sesi pujuk memujuk lam bilik?
hey,guna bilik kau sendiri ok.
ada aku kesah kau kena lempang ke,sepak ke,buang kolej ke.ada?
kalau kena mainkan, jangan nagis bodo.just be strong.
lembik.kalau dah gatal tu,gatal la jugak.
garu jah.apa susah.rakyat malaysia ni memang macam2 fiil dia.
hadoi la.geram aku
siot la.
menangis aku taw.
nasib baik sarah xtido lagi
aku pon tumpang bilik dia.
thx sarah.love u and aimi ketat2.

yang member aku lg sorang tu pahal?
dah la asyik tinggal barang kat katil aku
pastu,cakap...
xreti slow langsung volume tu
hey
suka hati aku la nk jawab ka x ok
bagi salam,aku jawab ok
walau dalam hati
yang kau kecoh2 aku xjawab tu napa?
over.dah la culture shock.u ni, very loud punya person.
kasi aku annoyed aja.
over lah..tolong sket ok.
plis behave urself.
aku pon suka cakap kuat2.tp bukan macam kau
dah la datang bilik aku
bila aku wat something,xjawab
bising macam apa lagi!
suka hati aku la
katil aku meja aku bilik aku barang aku
apa kau heran?!
lagipun,aku ni jenis xsuka dikacau bila tengah buat keja ok
xkesah la tengok muvi ka,baca buku ka, wat asemen ka
kau jangan kacau boleh x?
respek sikit orang lain
jangan ingat kau jauh dari family,orang xtahu apa yang kau buat.
fikir sikit mak bapak kau.
aku bukan nak mengata kat sini,tapi ingatlah,
amk kau mengharapkan yang terbaik tuk kau tau x..
tp,tengokla apa dah jadi.
cakap xsopan.baju makin singkat.tudung pon kadang xpakai.kelas tu...
hmmm..apatah lagi.
ada orang cakap kau xpegi kelas dh lama.
xbuat presentation.
kalau xpegi kelas lebih dari 3hari dan berturut2,bole kena repeat taw.
kau nk repeat ka?
hm..fikir dulu sebelum melakukan sesuatu.
memang rumate aku dah buat sesuatu yang menyebabkan aku marah.
aku marah!TAHAP BABUN DAH NI TAW X?!
tapi,aku lagi sedih,
sebab ada rumate yang cenggini
perangai tu bukan jahat
cuma da silap disitu.
sepatutnya diaconsideratekan aku yang empunya bilik
aku ikut ja dia suh sebab aku fikirkan kawan dia tu
sebab tu aku jadi sedih.
xsangka dia buat macam tu kat aku.
actually, aku percaya kat dia walaupon apa yang orang keliling duk mengata
tp bila dah jadi camni,aku tawar hati dah
next sem aku boeh pilih bilik.senior y cakap.hmm..aku maybe xduk ngan dia.serik aku.
aklau kau take care kawan kau sekalipon,tolonglah,,,,
jangan dajalkan kawan kau y lain.
cuba fikir,pukul 1 pagi suh aku blah
kau ingat banyak bilik kosong kat zaba ni?
sebbaik ada sarah.Alhamdulillah...
lagi satu,kau nampak kan aku ngah ciapkan keja?
so,RESPEK AKU SIKIT~
aku bukan macam kau,free 24 jam
main ja,becerita ja.
subjek aku berat2.
bukan menghafal macam kau.
kau dah 21 dah wei.
lu pikirlah sendiri..
ada otak kan?guna lah.simpan sampai berkulat tat tu wat pa?
aku pon xhengen nak tengok.

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space