Wednesday, March 16, 2011

who is he?

hehehe.dalam dunia ni ada banyak he taw.
pertama skali,
gelak aku yang ayu,sopan dan lemah lembut yaitu..
HEHEHE..
eh,bila tulis besar2 ni, macam pontianak lak rasa.
hahaha

kedua,
he yang makna lainnya, merujuk kepada lelaki.
kalo cerita bab lelaki ni, ada banyak la jenis2nya dalam hidop aku.

1. daddy aku, Ariffin Hj. Rahim.
daddy aku ni gila sporting. dia xselalu tonjolkan perasaan dia,samada suka ka, sedih ka.. marah ja dia tunjuk.
itupun,slalu melawak aja.
gurau2 senda penghias mahligai keluarga kami..haha

2. kakanda ku y dikasihi..

Mohd Faizal
Mohd Fazley
Mohd Fazlan
Mohd Fairoz
Mohd Firdaus
Mohd Farid

xsangka kan,dalam banyak2,ada jugak abang aku y kembar.haha.
namanya palan ngn parot.
walopon aku tengok depa macam xngam sangat,tp ok jah.xda la gadoh2 sampai lebam bijik mata.
muka pulak lebey kurang ja..ala2 canggunglah.nama pon kembar.
jangankan kata org lain, aku pon pernah tersilap. sorg blaja uitm, sorg lagi uia. mana aku taw. ingatkan y kat uia tu balik. rupanya bukan.mamun la der. tym tu baru bangun tido. gahaha

3.anak saudaraku yang comel2 belaka
ramai woo..

Adam Aiman
Luqman Hadi
Muhammad Hamzah
Faiz Hazim
Faris Zakuan
Fakhri

ramai kan..tapi, kalakarnya paiz ngn paris. 2 2 sebaya. plak tu, macam kawan ja kau nengoknya..
putih yang amat. paris tym kecik2 dulu, macam orang jawa ja ngan mata sepet dia.. almaklumlah mak dia org teluk intan. mana la taw kan, ada gak genetik tuu.. aku suka usik budak2 nih. bukan x sayang.tapi aku suka la bila depa merajuk. comel sangat2. ngan jalan tonggek2 gitu, macam ayam y mak aku bela dalam reban jah.haha. bezanya, ayam mak aku x pakai pampers.haha

4.kawan jabatan aku, JKAS.

ni adalah kawan pertama aku selepas zaman sekola rendah dulu. lama kan? mana taknya, aku dulu menengah pompuan ja. laki cuma ustaz2 jah. haha. nak cuci mata pon, xbole. dah beruban dah suma tu ha..
dulu 1st tym kawan, mmg xkonpiden langsung lah. kena pulak aku masuk u ni macam bukan ikut standard lah. aku bukan pandai. atually, pandai. tapi, bukan rajin sangat bab buat homework segala bagai. malas siot. lama xwat keja taw. tym matric dlu pon rajin sebab rumate suma rajin2 belak. xkan kau nak duduk diam jah kan.
tapi, still as ever, aku champion dalam hal2 yang berkaitan dengan tido. bukan calang2 tido, ini adalah y luar biasa dimana ada lebihan disitu ya.haha

5.kawan sekolah rendah aku

lama siot x contact. malulah. ada jugak ura2 depa nak wat reunion. tp kalo depa wat, kompom aku xp. maluuuuu.. semalu malunyaa.. hmmm... xmaulah..
sejak2 dah besar panjang ni, ada ja y start nak wat confession. tp dh terlambat. aku malas nk membelitkan minda aku y sudah sedia terbelit belit nih..
nama budak tu adalah, tett. rahsia ok. untuk kita2 aje. haha. biarlah rahsia. sapa dia xpenting, yang penting, ada jugak orang minat kat aku eh? sumpah, aku xsangka. aku ni serabut serabai sikit kat sekolah walopon antara pelajar y excellent kan.haha( nada bangga siot )
dulu2 ada jugak member aku cakap, tapi aku xcaya. gila lah, cana nak caya. kompom aku ni ramai musuh adalah. sebab suka sangat cari gaduh ngn depa..haha. sebab tu la depa suka kot. hiii.. malu3..blushing lah.haha
y lain, aku penah ja cium member aku. tp tym skola agama laa.. ni keja membe aku y lagi sekor la ni. paksa aku.bukan, cabar aku y sebenarnya. pantang nenek moyang aku bab cabar mencabar nih. aku melayu yang serba boleh.
makanya, dengan muka xbersalahnya, aku pon pergi kat dia dan tutt. kecoh satu skola.haha. sampai bapak dia mai umah aku lah.. kecoh gak pamily aku. haha. tapi, family aku taw aku suka dia. kira untunglah kan. asalnya cabaran, tp atleast, le gak cium org y aku sayang.haha.
bila aku darjah 5, aku dpt classmate baru. xhensem pon. pendek plak tu. hitam lagi. hah. memang bukan type aku yang demand ni lah(over~).
tapi, dia jadi budak y excellent kat skola aku. memang aku xpuas ati pon. bukannya xcellent mana pon. kecoh ah budak2 lain nih. aku lg xcellent taw.
tp, aku rapat jah ngn dia. sebab nama pon xcellent kan...haha..mesti la kamceng. bila form 1, aku masuk skola asrama(bole la tahan, antara y terbaik kat penang). dia po sama. cuma,skola dia laki saja..dekat ja skola kami ni.. memang baik lah 2 bijik skolah ni. macam sahabat sejati aja..haha
dah aku xdapat tawaran sbp, masuk ja situ.xkan nak masuk skola biasa kot. xmaulah..terbabas kang,naya aku.
xlama kemudian, dia pindah p ipoh. memang xcontact la. tp, kadang2 terserempak jah. akak dia satu skola ngan aku. mana la xjumpaknya.
pastu, dah lost contact.. sampai la satu ketika, kami terhubung dalam fb yakni muka buku.
cana eh?xpastilah..
aku asa dh lama dia stalker aku. sebab, tiba2 jah dia tegur aku(walopon aku ada stalker dia sikit2 :D)
still aku taw.. wow. haha.. perasan bangga sudah aku ni ha.
pastu, ada la kisah2 y kami bualkan,dalam skype, y mana kisah2 ni, memang pahit lah tuk aku telan. ada ka patot dia cakap dia tunggu aku masuk kisas. xpatut2.. buat aku kecewa aja. haha.. memang niat aku masuk skola asrama ni tujuan sampingan dia tuk masuk sbp pas pmr, tapi, dh xdapat kan. nak wat cana lagi. mula saat itu, berderailah air mata aku setiap hari.
tapi, coursemate aku rajin chat ngn aku. diala tempat aku mengadu.. lega la sikit..skang dh xdak apa2 rasa dh. aku dah lupakan dia. memang ada jugak syok sikit2, tapi, dia terlamppau pandai(skang kat mesir amik medic. aku ni setakat, engineering jah, di malaysia tanah airku) conclusionnya: dia xsesuai ngan aku..

berbalik kepada story asalnya dan jalan cerita utama tadi, HE terakhir aku adalah,
Hubungan Etnik.
salah satu subject yang aku amik tuk sem 2 ni ha.haha.
and tu pengetahuan korang, next week aku ada presentation. belom prepared lagi pon. nanti, aku dh habis present, merdekalah aku.
sebab sem ni aja dah ada 3 presentation. bapak banyaknya..
2 dah habis, yakni ukur ngn perofesionalisme(mrr2). siyes. lega sangat. harapan aku, moga aku dah wat yang terbaik. final exam pon just around the corner jah.

akhir kata,
MARI SETADY YAH KAWAN2! SEM NI AKU NAK DAPATKAN 4FLAT.
baru standard ngn mamat mesir tuh.haha.
p/s: nak taw satu rahsia x? actually kan
...............................................................................
mamat 2 ekor tuuuu, yang p mesir dengan yang aku kiss tuu..
2 2 sedara mara aku jugak.
tett.
ahahahha..
sebab tu aku xnak p reunion. malu beb. sure2 pamily kami dah kenal antara satu sama lain. haha.
well, xada jodoh kot kan?
hmm..yang nyata skang ni,,aku hanya mampu berserah...

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space