Sunday, April 10, 2011

masalah

MASALAHHHH!!

hadoi,masalah betimpa timpa sejak2 nak exam nih
aku dah tak stabil.
emosi aku
mental aku.
physical aku.(tp,td ada orang kata akui kurus tadi har har har)
perasaan aku.
semangat aku.
harapan aku.
semua tak stabil.
STRESSSSS...
NASIB BAIK aku ni engineer.
kalau tak stabil,
boleh aku betulkan.
konsep utama dalam hidup ni,
mestilah stabil.
stabil emosi,
stabil mental.
stabil physical.
baru bangunan kukuh,
rumahtangga aman,
silaturrahim kekal.

eh,
awak,
kalau ada benteng yang memisahkan kita,
awak jangan risau eh.
saya kan engineer..
nanti saya bina jambatan.
kalau kita dihalangi lautan yang luas,
saya tambak jalan macam tambak johor tu.
kalau terpisah oleh langit luas terbentang,
saya bina apollo kerepek pisang.
kalau masa memisahkan kita,
tak mengapa,
tu tandanya masa mencemburui kita.
cemburu tanda sayang awak..
tapi,
kalau takdir yang memisahkan kita,
saya akan cuba.
cuba mencari yang maha esa.
bumi luas tebentang.
alam seluas pandangan.
cakerawala bukan omongan.
banyak lagi jodoh saya yang lain.
awak jangan risau,
kalau ada jodoh,adalah...
walau bukan dengan awak.
har har har

tapi kan,
kalau takda halangan,
saya mengalah.
tak sukalah benda yang tak challenging nih.
O.o

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space