Sunday, April 17, 2011

it's my birthday!!

hak33..

hei besday to me..
hepi besday to me..
hepi besday to me..
hepi besday to meeeeee...

wah..ni sambutan yang paling dahsyat skali.
slalu orang sambut besday gumbira ja.
kali ni,sumpah,banyak la tukang psychonyaa
uwaaa..sumpah sedey..
masa mula2 tu la..
ada ka patot xbagi aku makan kek yang fatin bagi..
ala..fatin dah bagi,
aku makan laaaa
depa psycho aku lak..
aiyoo
pening aku..
nak buang xleh.
nak makan xleh.
hurmm..
last2...
tap..tap..tap..
laju ja ayaq hujan turun.
hampeh
siot
ngeng
petang tu makan pizza ngan Amar Ahmad ngan Muhammad 'Ariff Putra Ansaruddin ngn yang lain2 sama..
(wow,ada line lak kat yati..haha..xpa,kasi special sket..)
sedap o pizza..
hmm..mana yang lain eh?musykil gua der..
lupa lak..aku ni sapa nak celebrate meriah2 ni ha..
xle kasi depa dapat a pon lam exam..
hmm..xpalah..
mintak2 sem depan le sambut time cuti ka..
bole makan mak masak..hehe
lama xmakan..rindu..
eh,aku ni memang bukan sapa2 pon kan..
tapi,kalau la satu benda yang aku mintak tertunai..
memang trimakasih..
aku sonokla tahap gaban..
gaban pon xmacam aku.
aku mintak berbaik ja..xsusah pon..
dan aku taw xmudah tuk mereka yang berkenaan.
xapa..lambat pon xpa weh.
beter late than never.
pastu sebelum makan pizza
ada jugak drama sebabak
haha
laptop aku lesap.
aku dah agak dah depa y sorok..
hahaha..saja wat2 cool.ewahh.haha
pastu jumpak kat bilik up..
tym makan xabis lagi episode psycho menyaiko ni..
ada ka patot xmau makan kek aku beli..
waaaaaa.stresss aku.
satu hari ketat ja muka.
study pon x..hamik kau..xstudy aku uolss.haha
owh.pastyu kan,suma member yang pakai nombor maxis,
suma aku kol suh depa wish.hahahahha
ada orang cakap macam bangang ja.haha
bangang pon bangang la..bangang is in the ukm.say hi everyone.hahaha
bengong.one more tym u said like dat,u'll now how damn u r.
haha
yang pakai celcom tu..xdapek den nak nolong..
bankrup gua..gua pon harapkan free kol jah..
member2 skola xdapat nk kol suma..
i tukar number..habis clean n clear..
sorry kengkawan....
sebanyak mana aku temarah(walaopon ada yang sengaja haha)
lagi banyak aku sayang kamu.
nice to meet u. thanks..
eh,tapi, yang sambut tu..xpa lah..
len kali kita main tuju kasut okey?haha acara wajib tu.. :)
well,i'm hoping for sunshine in the rain..
when the rain bow,here come the rainbow..

3 comments:

azie esa said...

like3!! best2 jd tukang psycho..cian3 air ujan membasahi pipimu..huuu..card gua simpan bek2 haaaaa

JAY HO said...
This comment has been removed by the author.
JAY HO said...

haha..berehh..gua simpan sampai tuaa..haha

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space