pada pendapat aku, pilihan ditangan masing2.
Monday, September 26, 2011
che ahmad, mr lim or do woo?
Posted by JAY HO at 3:29 PM 1 comments
Labels: saja suka2
Tuesday, July 12, 2011
lu langsi lu mati
big different in the big style house
petanda kaya:
mesti ada umah besar
mesti ada keta mewah
mesti ada maid belambak
mesti makan hotel tu kira piece of cake
wallawey
buang jaoh2 ur tipical mind tuh
nanti melekat kat aku lece..haha
umah besar
keta merz beb
agak2 kan..gaji 20 ribu sebulan
umah banglo kecik sikit dari usop aslam
damansara punya area
masuk keta merz 4 5 bijik
campor bill letrik
ngan upah org gaji setiap floor
campor barang ceramic wat penuh macam nak wat musium
baju full tank ,
10 almari pon xcukup
plus branded lagi tu..
kalah mamat khalid nak wat fashion show
las2, bukan gaji tinggal gaji kerani ja..yang lain guna bayar hutang
tapi tu lah orang kita..
cina kat kuala umah aku tu..
jual ikan...pettt pettt nek moto kapcai dia tu
pakai suaq pendek ja bro
jumpak kat pasar malam lak
fuh meletop mat len cai nih
pakai moto lc, full throttle punya bantai
piuuuuuu..dan tru break..turun moto.aiseymen..apek tadi la der.
pakai helmet dah macam stephen chow aku tgk
skali jumpak kat giant
nek camry tu..ok la kan, jual ikan beli camry
wah hebat tu
skali turun keta
alamakkk pakai suaq pendek
bukan levi's bukan unta
tapi ini suaq juai ikan yang punya.hahahah
tengok tu..lain cara hidup kita ni.
hidup ni bukan sekadar macam makan oat kolestrol turun..
oat saja dah kena beli..blom masuk dapur gas lagi..
pastu, dah makan, nak buang pule
jamban public pon kena bayaq taw
tambah jamban sniri
nak buat lagi
panggil indah water lagi..
adoiii
life is short. orang cakap macam antara azan dan solat pendeknya
sedar2 kan diri ya pakcik makcik sekalian..
hidup mewah bukan bererti anda kaya..
kawin super duper grand tak menjamin bahagia..
jangan pinjam ah long..pinjam kat along xpa..haha
apa pasai ha? ha la..
wa..ah meng ah...lu langsi lu mati la..hahah
Posted by JAY HO at 12:24 AM 0 comments
Labels: bosan, did u know?, macam2 ada, saja suka2
Monday, July 11, 2011
lupa sebentar
pelupa atau terlupa?
sedang makan nasi dan teringat untuk mengambil kicap di dapur
malangnya sejijaknya kaki di dapur
owh, apa yang aku wat kat sini?
pernahkah anda pernah mengalaminya?
for ur information
dalam bentuk psychology kita panggilnya short term memory
dalam erti kata lainnya lupa lah
tapi, lupa ni ada 2..
memang sinonim dengan kita, kalau ada short
mesti ada long..
yang mana semua yang dilihat pasti diingat
contohnya yoonha dalam cinderellah man y sangat long memorynya
malangnya, ada jugak satu keadaan yang kita panggil amnesia dan nyanyuk
manesia bole dikatogorikan pula keadaan dimana anda melihat parents anda
dan tetiba jah u said..
duguseyo? ~dalam sebutan korea(ntah betul atau tidak haha)
mak bapak y membesarkan anda dilupakan..jangan durhaka anak..
amnesia la jawabnya. umpama seribu kali cinta
cinta dunia dik..bawak2 la insaf
nnyayuk pula masuk kategori yang mana jiran kanan anda pindah rumah..
sebab rumah si kanan tu anda yang punya, nampak sangat la anda ownernya
esok tu anda cuci rumah bekas si kanan
jiran kiri pon datang la melangut sekali..tumpang enjoy tengok orang cuci rumah
dan esoknya...sedang anda sapu sampah depan rumah..
jiran kiri datang dan...
'pin, bila pulak ruby pindah umah?'
hahahhaha...tergelak sebentar dong..
end
cerita ini tiada kaitan dengan sesiapa.harap maklum haha
Posted by JAY HO at 11:54 PM 0 comments
Labels: hari yang berlalu, macam2 ada, peringatan, saja suka2
Saturday, June 11, 2011
apadia
ada sorang puteri ni
apa saja yang dia pegang mesti cair punya lah..
dalam erti kata lain...cayaq habisss
tapi, dalam banyak2 putera ni
dia terpikat dan bekenann
sebab dia cuma 1..
ada something yang putera tu bagi
dan benda tu xcair kat tangan dia..
cuba teka..
pabenda yang dia bagi tuh.hahahaha
ans: coklat m&n
sebab ketidak cairan: dia kan cair di mulut, bukan ditangan haha
p/s: ahhahaha..xlawak pon masa azirah cita. heran sebab dia gelak.
lawaklah.aku pon jadi gelak kungkang2 skali...hahah
Posted by JAY HO at 1:48 PM 0 comments
Labels: saja suka2
Tuesday, June 7, 2011
what happen
currently is fighting for completing the natural cycle.haha
ature is calling me.wow.
selama beberapa minggu cuti ni,,fuhh..baru bejaya on9.haha
skang ngah keja kat AMD.
ngn shima rad ngn gg.
well..ada ura2 nak berenti.
makin buncit la muru ngan francs pasni.haha
asyik bantai duit rakyat malaysia yang ngeng macam ak.
apa la masala reject aku dulu.
kalo amik kan dah bole keja awai sket.hmm.
selama ni gak selambak cita korea yang aku tengok.
xmasuk ngan ulangannya skali.yeah.
makin kelabu mata aku pasni.
makin bengkak.
makin lawa.
tapi, gud news! practice makes perfect.
sonang nak stay up night shift. xngantuk macam morning punya.
lentok habis.
pastu tengok cun.eh, besa ja cita dia.
manis tu bole tahan.ingatkan apa la depa duk cita tym reunion.
reunion!uii..syok betoi reunion kali nih.
nek bot skali.
next..
syok gak cuti2 ni layan mohamad izz rahimi.
yay.ramai lak ada kat umah kali ni.
ble la nak wat meramai sket.
pastu..hmm..ok.daa
tym to sleep.mak dah bising suh lena. so nak bangun awai
sekian laporan tahunan dari mayat hidup.end
Posted by JAY HO at 9:11 PM 0 comments
Labels: saja suka2


