Monday, August 22, 2011

cara delete malware nikbir09.ws

hmm..yang ni aku baru taw tadi..
dah lama aku syak ada malware kat blog aku ni
cana la xsyak.. nak masuk asyik kena proceed saja.. leceh gak tu..
sebenarnya,
caranya bapak mudah.
xpayah ragu2 lagi ok
menurut blog ini, ada 2 tutorial saja yang ada kena serangan malware nih.
 JQUERY ACCORDION dan SCREEN SAVER sahaja
dapat dikonklusikan di sini, blog aku ada screen saver..
maka, tanpa tunggu lama aku bukak design > edit html <ctrl f and search nikbir09.ws..
wooww,,,there u are.. dah lama aku cari mana la virus2 cinta ni menyorok..
tang tu rupanya.. haha
sapa2 yang ada masalah sedemikian, bolehlah bertindak sekarang! 
terima kasih kepada yang telah membantu.
o yeah! 

1 comments:

Unknown said...

Hu3..memang pernah jumpa blogger yg mengalami problem ni. Dan betul ar apa yg awak katakan tu. sebab masa saya check blog tu pon. memang benda tu berkaitan dengan widget yg digunakan & bukannya link blog.

chatbox yg saya gunakan tu tutorial dia ada kat blog saya. Dropbox Shoutbox. nak buat shoutbox cam tu kena guna shoutmix.

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space