Thursday, June 9, 2011

what the different?

sapu sampah tu lumrah manusia
kena sapu kalo xmesti serabut serabai rumah
tapi, mesti ada semut lah kat lantai uma aku
pokok rambutan banyak..fenuh ana punya rumah
so, semut pon fenuh la jugak
jenuh nak menyapu
rajin toi semut ni jalan2
apa persamaan antara semut ngan manusia?haa..
taw x?
dalam banyak benda semut paling rajin
dalam banyak2 orang lak aku paling rajin hahahha
sebab sapu saja semut nanti dia mai balik jalan2 atas lantai
aku pon nanti balik2 kena sapu lantai
alahai la semut oi..tang ni jugak nak jalan2
apa beza plak semut ngan manusia
aiyo, nampak sangat la bodonya
semut tu kan kecik.aku kan besaq.haha ngeks lahada jugak manusia yang boh nama anne. sebab tu banyak semut..
konpius la si semut tu tu umah dia ka umah umah ant.hahaha ehh
lama la xjumpak lintah bulan kan?
dia xmai dah ka?sebab panas sangat kot..tapi sejuk ja aku asa..hmm..dh pupus gamaknya
pacat ja blambak. ada skali tu pacat naik kakiku
tapi tym tu dia sedang kalut turun kebawah.
why?aih, wat aku tertanya2 ja pacat nih
adakah kakiku sangat busuk sampai dia tergesa2 begitu
atau dia sudah xsabar2 tuk pulang kerumahnya tuk makan lunch?
wonder girl lahh..ish33
tadi makan durian ngan nasik..umpp
meletop..ada santan,gula,durian.perfect.xdak pulut pon xpa
tapi kan apa beza durian ngan rambutan?
nak kata beza.. 2 2 ada rambut..
satu rambut kecik, satu rambut besaq
satu keras, satu lembik
bezanya.....
satu pakai gatsby, satu pakai berylcream lah hahha
ala..macam pakai code10 atau follow me tuuu

between flying kiss or flyingkick.
which one would u prefer?
kalo ada org tanya aku soklan ni kan..aku bagi dia yang latter punya baru decide.
hampeh toi.
2 2 bagi naik bintang..
2 2 bagi pengsan..
yang first tu touching.. yang latter tu touching gak..
yang first touch di hati
yang latter tu touch kat kaki ahaha
so, beware. jangan silap dengar..
sebab tuu..
cakap siang pandang2 cakap malam dengar2

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space