Thursday, May 5, 2011

edisi khas buang masa

tet
tutt
titt
malam2 buta ni ilham pon xdatang2.
ini bukan ilham affendi ok.
owh, sebagai ilmu tambahan, ilham affendi adalah cikgu saya tym umo darjah brapa ntah.
cikgu yang menarik dan suka bercerita.
paling penting skali, suka lap peluh.
mesti bawak handkerchief kale2 masuk kelas.
suka cerita hantu(walopon dia kelentong aku caya gak hahaha)
dan....xsuka bagi homework sebab malas nk cek.
ghahahah.tu yang bes tuh.
tuk dak pemalas cam aku kan,memang layan la.hoho
tapi, pada suatu ketika, satu kesilapan dia dah dibuat.
tett.
adaka patot dia kelentong budak batch atas aku kata juliani tu ingat ja kat cikgu..salu kirim surat agi.
malangnya, dia xttataw spupu aku ada lam klas tu.hahaha
pastu bila tanya akak aku, penin dia na jawab.
bila kurun lak dah akak aku bagi surat nih.hmm.
kantoi..
pastu, back to the future.
selama sminggu fieldwork nih
nampak sangat aku asik main jah
bola ada
layang2 ada
tuju kasut ada
pepsi kola ada
sebbek batu seremban xdak
kalo x, dah lama aku men.hahaha
eh, chess pon ada. baru ja bli. bli kat pasar malam.
murah siot. :D
pastu, hari ni makan cokotop lagi.
malangnya, harga dah naik la pulak.
hari tu namplosen jah.
harini singgit namplosen.tett.
rupanya akak hari tu lupa kira harga eskrem.hahaha
rezki2..xdapat kita nk jangka kan? tadaa.
ini lah takdir namanya. tang mana ada kirang, tang tu ada lebihnya.hmm
pastu citi mecej la plak tadi.
alaa..rindu sangat nak balik umah.
nak tengok anak menakan baru.
pastu nak keja tym cuti nih.
nak kumpul duit sebab nak membazir pastu.haha
madi cakap musim durian kat kampung dah abis.
ciss..xsempat aku nak rasa.
rasa sayang eh rasa rasa sayang2 eh.hey.haha
k.done.daa

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space